快活吧!

快活吧!

2011年4月15日星期五

在卫生部的官方网页留下了的投诉,今天终于有人回复了,虽然还没真正的解决了我的问题,我们就持目以待吧!

我在04/04/2011写的投诉信~
Laman Utama Mengenai KKM Kesihatan Akta & Polisi Penerbitan & Rujukan Kerjaya Galeri Multimedia



Dengar Cetak

Kemas Kini Aduan

No. Rujukan 1509

Ditambah pada Isnin, 04 April 2011 10:16 pm

Nama LEE LEI CHOON

Email leichoonlee@yahoo.com.my

No. Telefon 016238XXXX

No. Kad pengenalan / Pasport 76052105XXXX

Alamat XXX,Tmmn air kuning,

Poskod 71200

Bandar Rantau

Negeri Negeri Sembilan

Perkara Amat tidak menghormati pesakit.

Kategori aduan Kegagalan mengikut prosedur yang ditetapkan

Aduan saya ingin membuat aduan pada perkara yang berlaku di atas bapa saya.bapa saya bernama Lee XXX XXX,i/c no:xxxxxx-xx-xxxxPada pukul 11.30pm semalam(03/04/2011),jari kecil tangan bapa saya telah mengalami kecederaan kerana diluka oleh kipas berdiri.Kami tiba di hospital tunku jaafar seremban pada pukul 12 tengah malam.selepas daftar,kami diberitahu perlu mengambil gambar x-ray dahulu.kemudian kami pun pergi ke bahagian x-ray.Apabila tiba dibahagian x-ray,kami diberitahu tiada pekerja di situ dan kami perlu menunggu sampai pekerja itu kembali.kami telah menunggu di bahagian x-ray selama 1 jam baharulah pekerja itu kembali.saya sangat tidak puas hati dengan perkhidmatan yang disediakan ini,dan perkara ini tidak harus berlaku di hospital kerajaan ataupun di mana-mana hospital. setelah siap mengambil gambar x-ray,kami diberitahu kerana kecederaan pada jari tangan bapa saya agak serious,perlulah admint hospital dan membuat operation dan jahit .doctor memberitahu kami ia akan membuat operation untuk bapa saya pada petang ini. (04/04/2011)bapa saya telah menunggu gilirannya sampai pukul 8 malam,dan diberitahu sudah sampai gilirannya,dan disuruh menukar pakaian operation.setelah siap menukar pakaian operation ,pekerja hospital pun menolak bapa saya ke bilik operation.apabila tiba di pintu masuk bilik operation ,bapa saya diberitahu bahawa masa sudah tamat ,operation ini ditunda ke hari esok!kemudian pun menolak bapa saya balik ke wad 5A nya.bapa saya amat marah dan sedih ,kerana kesakitan pada bahagian tanggannya dan juga maruahnya yang amat tidak dihormati! Saya berharap pihak kementerian boleh mengambil tidakkan sewajarnya dengan serta-merta .Bapa saya masih didalam wad 5A di Hospital Tunku Jaafar Seremban.

Status semasa NEW

Responden

Respon / Jawapan

Diluluskan oleh

Diluluskan pada

Dikemaskini pada Isnin, 04 April 2011 10:16 pm
________________________________________________________________________________________

14/04/2011终于有人回复我了。。。。
Tuan/Puan,




PER : ADUAN TIDAK MENGHORMATI PESAKIT



Dengan segala hormatnya saya merujuk kepada perkara yang tersebut di atas.



2. Terlebih dahulu pihak Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM) mengucapkan terima kasih di atas keperihatinan tuan membangkitkan perkara ini.



3. Sememangnya KKM amat mengalu-alukan teguran serta pandangan dari orang ramai bagi meningkatkan kualiti perkhidmatan.



4. Sehubungan itu, KKM akan menjalankan siasatan mengenai aduan yang dikemukakan, seterusnya memaklumkan kepada tuan sebaik sahaja siasatan selesai dijalankan.



Sekian, terima kasih.



MOHAMAD KHUSAINI ABDUL MANAN

Unit Komunikasi Korporat

Kementerian Kesihatan Malaysia

1 条评论:

yonglisey 说...

结婚已经快要好几年了,都还不能给这家庭圆满,好沮丧,可是最近听朋友介绍的一家代孕彼奥泰珂斯研究中心,我也去尝试了,他们拥有多语种工作人员,拥有广泛的数据库最好的鸡蛋捐赠者,可以给您您想要的孩子,也有代孕和卵子捐赠计划,真的非常棒,欢迎来询问哟。